Vokietijos traukiniai vėluos dažniau

Tai, kad šiais metais atliko išsamų programos atnaujinimo ir pagerinimo geležinkelių infrastruktūra, kuri gali sužlugdyti traukinių punktualumą.

Kad “Deutsche Bahn” trys pagrindiniai tikslai: geležinkelio nuorodos turėtų būti stabili, pelninga ir nekenkdamas aplinkai, sako Ruediger Sunkioji. Tačiau pasiekti šiuos ilgainiui tikslų reiškia, kai netolimoje ateityje nepatogumus. 2014 dėl geležinkelių tinklo kūrimas yra skirta 6 milijardo eurų, o tai reiškia, kad daugelis stočių bus uždaryta remontui, kuris gali sukelti vėlavimo.

Dabartinė padėtis yra gana palanki. Remiantis neseniai atliktais tyrimais, 94,3-96,5% vietos traukinių atvyksite laiku. Tai rekordinis skaičius, atsižvelgiant į “Deutsche Bahn” istorijoje. Tačiau, tarpmiestinių traukinių, tokių kaip ledas, inter-ir Eurocity, dažnai vėluoja, ir nustatoma vidutinė vertė, taigi – apie 92,9%. Nors traukiniai vėluoja mažiau nei 6 minutes, laikoma punktualus.

Dauguma vėlavimų įrašytas Hamburge: yra 31% traukinių, atvykstančių daugiau nei 6 minučių vėliau už tvarkaraštyje numatytą laiką. Berlyne, 27% vėlyvųjų traukiniai, praneša Spiegel.

Leave a Comment