Nuo liepos 1-os įsigalioja naujas jūros krovinių reguliavimas

Jūros krovinių pervežimai.

Nuo 2016m. Liepos 1 d. visoms įmonėms, kurie eksportuoja krovinius jūra, teks susidurti su nauja tvarka krovinio paruošimo ir reikiamų dokumentų buvimas – Krovinių pristatymo uoste prieš pakraunant į laivą reikesi pasverti ir sutvarkyti apkrovos dokumentus.

Tarptautinė konvencija dėl žmogaus gyvybės apsaugos jūroje (SOLAS) įtakojami naujo reglamento, kuriame teigiama, kad bet koks konteineris išplaukiant iš uosto turi lydėti vežimo dokumentą, kuris yra pasirašytas elektroniniu būdu ar popieriniu pavidalu iš siuntėjo ranka, kuri yra nurodyta konosamente patvirtinančio dokumento bruto svoris, kol jis yra pakrautas į laivą. Žinoma, kar tai stipriai pakels transporto logistikos kaina. Konteinerių svorio mandatas pagal Tarptautinės konvencijos dėl žmogaus gyvybės apsaugos jūroje poreikis ateina iš TJO (Tarptautinės jūrų organizacija) šalys atlikus į nedeklaruojamo svorio avarijos arba neteisingai nurodytos svorio laivų atveju techninių problemų vandens.

2007 m. laivas “MSC Napoli” per audrą susidūrė rimtų struktūrinių žalą korpuso, kuriame laivas nuskendo ir buvo ištrauktas ant įlankos kranto. Ir visai neseniai Ispanijos Alchesirasas uosto dalies virsta krovininis laivas. Tai tik keletas pavyzdžių, kilus dėl techninėms problemos atvirame vandens aptarnautų laivų. Todėl, siekiant sumažinti šią riziką ir krovinių gabenimas jūra sukeltų pavojų žmogaus gyvybei ir aplinkai, atitinkamos institucijos dirba naujus reglamentus, siekiant sumažinti šių nelaimingų atsitikimų ir užtikrinti saugų transporto krovinių atviruose vandenyse.

Krovinių sverimas numato du būdus. Vienas metodas, kuris buvo patvirtintas pagal kiekvienos šalies rinkinį kalibravimo ir sveriantiems sertifikavimo taisykles. Daugelis šio reglamento niuansų dar nebuvo visiškai patvirtinta, pavyzdžiui, reglamento vykdymo užtikrinimą ir kontrolę, taip pat – kas atsitinka su konteinerių atvykstančių uoste be reikalingų dokumentų ir ką daryti, kai VGM (sertifikuota bruto svoris) nenurodomas ir skiriasi nuo faktinio svorio apkrovos.

Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip šis naujas reglamentas turės įtakos Jūsų įmonės prekių eksporto procesą ir kuri turės spręsti, pasitarkite su savo partneriu www.tempus.lt/kroviniu-gabenimas/ arba vežėjui ir jis bus paaiškinti procedūras ir tam tikros minutės pakeitimų pažangą. Žinoma, reikia nepamiršti, kad naujų dalykų pradžioje nereikia eiti taip sklandžiai ir kaip reguliuojama prie pabaigos nepagerėjo, iki paskutinio niuansų, prekių preparatai eksportui gali prireikti daugiau laiko nei iki šiol.

Leave a Comment